Welkom op duckshug

Welkom allemaal op mijn blog ‘duckshug’. Waarschijnlijk zullen jullie dit allemaal een hele speciale en misschien zelfs rare naam vinden, maar ik kom aan deze naam omdat ik van eendjes hou en ook van knuffels.

Mijn blog gaat pas echt actief zijn vanaf het einde van deze maand. Dit komt omdat ik momenteel nog in de examens zit en ik dus niet de tijd heb om al veel tijd te besteden aan mijn blog. Wat ik wel kan vertellen is dat ik al een hele planning heb gemaakt met alles wat ik hier op ga zetten. Als je benieuwd bent moet je mijn site zeker in het oog houden.

Wat kan je nu juist op mijn blog verwachten? Wel, ik hou van schrijven, dus je gaat zeker colums voorbij zien komen. Ik hou er ook van om tags te doen en OOTD. Natuurlijk komen er ook nog vele andere dingen op dan alleen maar dit. Maar dat zien jullie wel alles ik het online ‘smijt’.

Ik hoop dat jullie mijn blog leuk vinden. En ik zie jullie bij het volgende artikel!

Geef een reactie

