Het is gedaan!

man-gooit-papieren

Eindelijk… mijn examens zitten erop. Het waren twee lange en zware weken, maar het is me gelukt. Ik ben echt super blij dat ik er vanaf ben. Nu is het nog wel wachten tot volgende week. Dan krijg ik pas mijn rapport.

Tijd om mijn kamer helemaal op te ruimen! Het ligt helemaal vol met cursussen van allerlei vakken door elkaar en al mijn schuifjes en kasten zitten vol rommel. Als mijn kamer helemaal is opgeruimd ben ik misschien van plan een roomtour te doen, maar daar ben ik nog niet helemaal zeker van, dus neem me niet op mijn woord.

Zo, ik ga eraan beginnen en jullie zien zeker enkele foto’s van het eindresultaat!

Geef een reactie

