Tag: get to know me

tag get to know me

Om mij beter te leren kennen heb ik vandaag een tag voor jullie. Ik vind het heel leuk om tags te doen. Ben je benieuwd naar mijn antwoorden op de tag? Lees dan snel even verder. 

Geboortejaar? 4 augustus 1997

Hoe lang ben je? Ik ben ongeveer 1,60m. Ja, ik ben best klein.

Waar dacht je aan toen je vandaag wakker werd? Pff… waarom examens? Ja, ik zit op het einde van mijn examens. Morgen doe ik mijn laatste en dan ben ik er eindelijk vanaf.

Waar ben je op dit moment? In mijn kamer, op mijn bed. De ideale plek om een artikeltje te schrijven.

Single/relatie: Single…

Beschrijf jezelf kort maar krachtig: Een gek, verlegen en overgevoelig meisje dat niet zonder haar goede vriendschap kan.

Wat zou je op dit moment graag willen? Warm weer, roomijs met veel slagroom, vrienden en een zwembad.

Wat is je doel in het leven? Cliché zijn, denk ik. Ik wil ook gewoon een man, kinderen en een gezellig huis waar ik mijn kinderen kan opvoeden. Ik wil ook graag een goede baan die ik graag doe.

Waar ben je bang voor? Ik ben bang voor spinnen en kwallen. Om het niet alleen bij dieren te houden. Ik ben ook bang om mensen die me nauw aan het hart staan te verliezen. Ik heb de laatste jaren een paar mensen verloren en ik wil dit liefst niet meer meemaken.

Heb je je rijbewijs? Nope! En dat mag nog wel eventjes wachten. Ik ben er best wat bang voor, oei, dat hoort eerder bij de vorige vraag!

Nagellak of lippenstift?  Nagellak! Ik vind het mooi en ik draag helemaal geen lippenstift.

Wat is je favoriete seizoen van het jaar? De zomer! Ik ben dan jarig en het is vakantie. Je kan even alles van school vergeten en in de zomer is het ook altijd warm (meestal dan toch…). Voor mij is het vaak ook een periode om mensen terug te zien die ik al lang niet meer gezien heb.

Wil je ooit gaan trouwen? Ja! Het lijkt me geweldig om met de jongen waarvan je houdt eeuwig verbonden te zijn. En dan zo’n mooie jurk… ik begin al helemaal te dromen.

Ben je een healthy-freak? Ik ben zeker geen freak want zo’n zak chips en snoep geraakt er ook gemakkelijk bij, maar ik doe het wel in porties. Ik ben dol op fruit en kan wel een hele tros druiven in één keer naar binnen werken.

Wat voor kleur haar en lengte heb je? Mijn haar is blond-bruin. Het is meer blond, maar sinds vorig jaar is het wat donkerder geworden. Mijn lengte is halflang, maar ik ben het aan het laten groeien. Vroeger had ik geweldig lang haar, maar dat heb ik het vijfde leerjaar laten veranderen. Achteraf heb ik er best wel spijt van, maar het was toen gewoon even nodig.

Heb je tattoos? Nee, en ik wil het ook niet. Ik vind het mooi als andere mensen een kleine hebben met veel betekenis, maar ik heb er zelf geen nood aan om dat te laten doen.

Heb je piercings? Alleen gaatjes in mijn oren, aan elke kant één. Misschien wil ik nog wel een tweede gaatje aan één kant.

Draag je een bril? Ja, ik ben er juist niet mee geboren. Sinds mijn 2,5 draag ik al een bril. Ik heb echt hele slechte ogen. En neen, ik wil geen lenzen!

Wat is jouw perfecte pizza? Een pizza hawaï met extra veel ananas. Mmmmhh…!

Mijn favoriete eten/drinken? ik eet heel graag fruit en ijs en mijn favoriete drinken is een milkshake of frisdrank.

Wat is het laatste dat je kocht? Een shortje met kleine ankertjes op.

Wat deed je vanochtend om 8 uur? Ik sliep nog.

Favoriete ijsje? 4 bollen vanille-ijs!

Ben je een hevige slaper, of sta je altijd vroeg op? Als ik de kans krijg om uit te slapen doe ik dat niet veel, ik hou ervan om vroeg op te staan zodat ik veel kan doen.

Wat zijn je plannen voor 2014? Veel dingen bijleren, nieuwe herinneringen maken en verder groeien in vriendschappen die ik heb.

Met hoeveel kussens slaap jij? Met 3! Ik heb mijn gewone hoofdkussen en nog 2 kleinere die ik eens kreeg voor mijn verjaardag. Deze liggen heerlijk om op te slapen!

Ben je een ochtend of avond persoon? Ik heb ’s morgens geen last om dingen te doen, maar ’s avonds om 10 uur kan ik nog beginnen leren voor een toets of andere gekke dingen doen.

Ben je geordend of rommelig? Ik ben vrij geordend. Ik moet overal mooi kunnen schrijven, mijn kamer moet opgeruimd zijn. Ik kan er niet tegen dat ik mensen moet ontvangen op een rommelige plek.

Wat wil je op dit moment graag zien? De zon, buiten zijn er donkere wolken en ik zou liever het zonnetje zien.

Wat verwacht je in 10 jaar te hebben bereikt? Ik hoop dat ik dan een goede job heb, een vriend en misschien al een eerste kindje of toch de plannen te hebben om een kindje te krijgen. Ik wil binnen 10 jaar gewoon op mijn eigen benen staan en zelf voor mijn gezin kunnen zorgen.

Wie mis je op dit moment? Ik mis 2 grootouders die ik pas heb verloren en ik mis ook wel een beetje een vriend van mij omdat hij jammer genoeg op een uur rijden met de bus woont en we kunnen dus niet zo gemakkelijk zomaar eens afspreken.

Wat is je favoriete lichaamsdeel van jezelf? Ik vind dat op zich mijn benen niet lelijk zijn en dat moet ik vooral geloven doordat er vele andere mensen dat tegen mij al gezegd hebben en dan zullen ze wel gelijk hebben!

Ben je verlegen? JA! Ja, ik ben echt een heel verlegen persoon. Ik ben heel slecht in het maken van sociale contacten en ik blijf graag op de achtergrond van alles. Als ik iemand zie die ik niet zo goed ken weet ik totaal niet wat te zeggen gewoon omdat ik het niet durf. Best wel jammer.

Heb je een accent? Ik heb niet echt een accent, maar ik heb soms wel typische dialect woorden. Woorden die ze alleen maar in mijn regio zeggen.

Zussen/broers, hoe oud? Ik heb 1 broer van 19 jaar en 1 zus van 17 jaar.

Hoe ziet jouw dagelijkse keven eruit? In de week sta ik rond 7 uur op en ga ik van 8.35 tot 15.50 naar school. Als ik thuis kom kruip ik achter mijn pc en rust ik uit. Na het eten (17.00) begin ik aan mijn schoolwerk. Daarna ontspan ik nog verder achter de pc of ga ik wat tv kijken.

Dit waren al de vragen!
Je kan deze tag gerust overnemen en zet de link van jullie artikel in de comments. Ik lees jullie antwoorden graag!

Geef een reactie

