My summer holidays

summer

Zoals ik al eerder vertelde zou ik een artikel schrijven over mijn vakantie. Om te vertellen wat ik juist allemaal ga doen. Hier is hij dan, het artikeltje over mijn ‘summer holidays’. Ik hoop dat jullie het leuk vinden en lees snel verder!

large

Het eerste wat ik deze vakantie ga doen is met mijn gezin op reis. We gaan richting het zuiden van Duitsland. Toen ik ongeveer 8 jaar was zijn we er ook al eens naar toe geweest en dat was toen heel erg mooi. Met het gezin doen we altijd vakanties waarbij we elke dag vele kilometers gaan lopen. Daar heb ik niet altijd even veel zin in, maar eens dat ik aan het wandelen ben, vind ik het meestal niet meer zo erg.

Daarna ga ik op een geweldig kamp. Het is een kinderkamp voor kinderen van 6 tot 12 jaar. Ik zelf ga mee als leiding en meer specifiek als muziekleiding. Ik speel elke dag muziek voor de kinderen en we zingen dan samen liedjes. Dat vind ik geweldig leuk om te doen denk ik. Het is de eerste keer dat ik mee ga als muziekleiding dus echt veel ervaring heb ik er nog niet mee.

Het volgende is weer een kamp, maar nu aan zee. Daarom is de naam ook zeekamp! Hier ga ik mee als kleuterleiding. Eigenlijk ben ik nog een jaartje te jong om mee te gaan, maar omdat de hoofdleiding van het kamp mij kent, mocht ik toch al meegaan. Super leuk!

Als laatste ga ik op themakamp. Dit is een kamp voor tieners. Hier ga ik dus niet mee als leiding, maar als tiener. Dit is het laatste jaar dat ik mee mag op dit kamp omdat ik hierna er te oud voor ben. Dan ga ik alleen nog maar meegaan als leiding op de andere kampen.

Alle dagen dat ik thuis ben moet ik natuurlijk ook dingen doen. Wat ik dan ga doen, is afspreken met andere vrienden of heel veel artikels schrijven!

Dit is mijn vakantie! Hoe ziet jouw vakantie eruit?

Geef een reactie

