Dreams

tumblr_mg5kh6WGzs1r4sbtmo1_400_large

Ik ben een dromer, een grote dromer. Als ik ’s avonds in mijn bed kruip denk ik nog aan veel dingen en probeer ik voor alles oplossingen te zoeken als ik met een probleem zit en op zich is dat ook een stukje dromen omdat die problemen nog niet zijn opgelost, maar je dat wel in orde wil krijgen. Natuurlijk zijn er ook nog andere dingen waar ik over droom en dan heb ik het vooral over mijn dagdromen. Dingen die ik later wil bereiken, die ik ooit nog eens wil doen en ga zo maar door. Ik deel er enkele met jullie. 

large (2)

Ik wil iets gaan doen met mijn favoriete hobby, muziek. Ik speel nu al 8 jaar dwarsfluit en 2 jaar piano en ik vind het super leuk. Ik zou het dus helemaal geweldig vinden als ik er iets mee kan blijven doen. Alleen is het jammer dat er niet zo gemakkelijk werk te vinden is met muziek wat ik best wel jammer vind, maar als ik het als hobby kan houden ben ik ook al blij.

large (1)

Ik zou graag later een echt sprookjeshuwelijk hebben. Ik wil een mooie jurk en een heel romantische trouw. Omdat ik het romantisch wil, moet er niet te veel aan gedaan worden. Ik wil geen groot gebeuren, gewoon iets simpels en kleins is voor mij even goed.

large (3)

Ik wil de vriendschappen die ik heb voor eeuwig behouden en dat is misschien niet zo gemakkelijk. Personen veranderen door heen hun leven en het zo zijn dat je uit elkaar groeit met je beste vrienden. Ik hoop dat we alleen maar dichter naar elkaar toe groeien, elkaar nog beter mogen leren kennen en elkaar voor altijd als beste vriend(in) te mogen hebben.

large (4)

Ik wil iets betekenen voor mensen die het moeilijk hebben. Ik vind het altijd zo pakkend als ik kinderen van derdewereldlanden op tv zie. Die kinderen lachen altijd. Ze hebben het zo slecht en toch proberen ze positief te blijven. En misschien weten ze gewoon niet beter maar dan nog. Ik wil iets doen voor die mensen. Ik wil zo’n mensen en kinderen helpen.

Dit zijn enkele dingen waar ik van droom. Waar dromen jullie over?

Geef een reactie

