Social media

large (5)Facebook, twitter, tumblr, instagram, … Hebben we het wel nodig? Soms denk ik echt dat ik beter al mijn accounts zou verwijderen en dat mijn dagen op een veel nuttigere manier gevuld zouden worden. Langs de andere kant wil ik mijn accounts ook niet verwijderen omdat ik zo contact kan houden met mensen die ik al lang niet meer gezien of gehoord heb. Maar zit daar niet juist het punt, denk ik dan? Hoeveel keer zeg ik ook effectief nog iets tegen die mensen. Tegen de meeste zeg ik nooit nog iets en tegen andere zeg ik hoogstens gelukkige verjaardag als ze jarig zijn en that’s it!

Wat vind jij? Hebben we het echt nodig? 

Geef een reactie

