Stress

185537_142305462524823_100002361091596_277547_3312360_n_large_large

We hebben er allemaal wel eens mee te maken, met stress. Mij helpt het om er over te praten of door te proberen aan iets anders te denken, maar dat tweede is meestal niet zo gemakkelijk. Dat lukt alleen als ik stress heb wat nog redelijk veraf ligt. Natuurlijk zijn er ook verschillende soorten stress. Zo kan je stress hebben voor iets leuks dat moet gebeuren of voor iets minder leuks.

Ik zit momenteel met de stress voor mijn rapport. Het is vandaag donderdag 27 juni en straks moet ik naar school om het te gaan afhalen en te bespreken met mijn leerkracht. Ik weet alleen niet zo goed wat ik ervan moet verwachten en dat is juist wat ervoor zorgt dat ik stress heb.

Waarvoor hebben jullie stress? 

Een gedachte over “Stress

Geef een reactie

