Vriendschapsbandjes

large

Vriendschapsbandjes zijn mooi en leuk, maar wat ik er het meest speciaal aan vindt is de emotionele waarde die er achter zit. Ik vind het ook ontzettend leuk om te maken en ik denk dat ik daarom deze vakantie op momenten dat ik niet weet wat te doen verschillende bandjes ga uitproberen. Als je verder klikt laat ik enkele foto’s zien van armbandjes die ik wel heel erg mooi vind.

large (6)

large (8)

large (9)

large (10)

large (7)

Wat is jouw favoriete (vriendschaps)armband? 

Een gedachte over “Vriendschapsbandjes

Geef een reactie

