Kaartjes en brieven

DSCI0329

Ik heb een hele doos vol met kaartjes en brieven. Er zitten er zelfs nog tussen van toen ik 5 jaar was en voor de eerste keer mee ging op kamp. Ik wil graag enkele kaarten en brieven met jullie delen. (Ik ga niet de effectieve inhoud tonen, maar ik vertel kort waarom ik de kaart of brief gekregen heb. Ik heb ook mijn privacy ; ).

DSCI0324

DSCI0325

DSCI0326

DSCI0327

DSCI0330

DSCI0331

DSCI0335

Ik schrijf vaak brieven naar mensen maar stuur ze uiteindelijk niet altijd op.

DSCI0336

DSCI0337

Ik wilde dit met jullie delen omdat ikzelf zot ben op schrijven en ik er ook gemakkelijker mijn gevoelens in kan uiten. Ik hoop dat ik jullie misschien het idee gegeven heb eens een kaartje of brief te schrijven naar iemand. Daarom moet er nog geen speciale rede zijn, gewoon om te tonen dat je denkt aan die persoon of gewoon als verrassing.

Welke kaartjes of brieven vindt jij het leukst om te krijgen/ schrijven? 

Geef een reactie

