Update!

Soms heb ik gewoon zin om te schrijven over mijzelf en dan niet om egocentrisch te doen, maar om te laten weten aan anderen hoe het met me is en waar ik me op dit moment mee bezig hou. Je moet dit artikel zeker niet lezen als je het niet interessant vind, maar ik vind het altijd leuk om het van anderen te lezen dus bij deze…

large (1)

Het is nu het einde van het schooljaar en alle examens zijn voorbij. Mijn punten voor muziek zijn goed ,door bepaalde omstandigheden (beugel) speelde ik wel net wat minder als andere jaren. Mijn punten op school waren beter dan ik gedacht had. Voor Engels en geschiedenis was ik helemaal niet zeker van mijn punten en dacht ik zelfs gebuisd te zijn, maar uiteindelijk viel het goed mee en ben ik voor elk vak geslaagd!

1299257741_172706329_1-Fotos-de--CLASES-DE-DANZA-JAZZ-PRINCIPIANTES-ADULTOS_large

Nu het vakantie is zit het dansseizoen er ook op. Dat vind ik best wel jammer omdat het voor mij even een uiting is van al mijn frustraties en al die dingen. Ik zal dus moeten wachten tot eind augustus. Natuurlijk houdt me dat niet tegen om thuis zelf te dansen. Dit doe ik vaak als ik alleen thuis ben of samen met vriendinnen.

6a00d83451c82369e2010537213e8a970b-800wi_large-

Natuurlijk moet ik ook een paragraafje voorzien voor mijn blog. Momenteel heb ik nog niet veel blijvende lezers, maar voor mij hoeft dat ook niet. Ik weet dat er enkele mensen zijn die het regelmatig lezen en het ook leuk vinden dat ik het doe. Dat is voor mij al goed genoeg. Als er meer lezers komen die ik niet ken, vind ik dat natuurlijk ook niet erg. Ik schrijf vooral omdat ik het graag doe en omdat het soms een uiting is van de dingen waar ik mee zit. Ik laat dus gewoon alles op mij afkomen zoals het komt en ik zie wel.

tumblr_m09l5ax0kp1rnjnuho1_500_large

Zoals ik al eerder schreef in het artikel over de vakantie (klik hier) ga ik een keer op reis en drie keer op kamp. Ik weet niet hoe het daardoor gaat lopen met mijn blog. Ik probeer voorop te werken, maar dat is niet altijd even gemakkelijk. Op dagen dat ik een korter artikel geschreven heb probeer ik namelijk nog een tweede artikel bij te voegen. Dit doe ik ook als ik de vorige dag niets gepost heb, dan schrijf ik er de volgende dag twee, maar momenteel loop ik dus nog niet enorm vooruit. Ik ga gewoon mijn best doen! 

Ik denk dat dit een beetje was wat ik wilde vertellen. Ik denk dat ik regelmatig zo’n artikeltje ga schrijven. Ik denk dat ik ook een artikel ga schrijven over de reis die ik ga maken en dan enkele foto’s laat zien, maar dat weet ik nog allemaal niet zo goed.

Als je ideeën hebt voor artikels, laat het mij weten, misschien ben ik er wel wat mee!

Tot slot een foto die ik moest delen met jullie. Zijn ze niet schattig?

Tot slot een foto die ik moest delen met jullie. Zijn ze niet schattig?

Geef een reactie

