The lion king

Lion King

Een van mijn favoriete disneyfilms is The lion king. Vroeger keek ik naar deze films voor het verhaal, maar nu luister ik meer en meer naar de muziek. Ik deel jullie mijn favoriete liedjes van deze film.


I just can’t wait to be king is mijn favoriete liedje van de hele film. Er zit niet echt een betekenis achter voor mij, maar ik vind het gewoon zo leuk om te zien hoe Simba hoopt om koning te worden.

Hakuna Matata is natuurlijk een liedje om niet te vergeten. Soms zou ik dat wat meer moeten doen.

Can you feel the love toninght vind ik een heel erg mooi liedje. Echt een liedje dat ik wel eens luister voor ik ga slapen.

Dit zijn mijn drie favoriete liedjes van de film. Welke zijn jouw favorieten? 

Geef een reactie

