Tag: my best things!

My huong my best thing pink the beauty musthaves

Toen ik de titel van deze tag las, wilde ik hem meteen doen. Het is toch ook eens leuk om te kijken naar de dingen waar je goed in bent dan te kijken naar de dingen die je minder goed kan. Wil je mijn antwoorden weten op de vragen? Lees dan snel verder!

Beste beautytip: Je bent ook mooi zonder make-up!

Beste eten: Pasta’s en een heerlijke kom fruit!

Beste sport: Ik ben redelijk goed in dansen en andere sporten die ik graag doen zijn volleybal en badminton, maar eigenlijk doe ik bijna alle sporten graag.

Beste kleding: Shorten!  Vanaf het lente is draag ik ze al en dat doe ik zo lang als ik kan!

Beste vrienden: Een vriend moet voor mij betrouwbaar, eerlijk, lief, leuk, … zijn en ik heb zo iemand dus ik ben super blij!

Beste leesvoer: Momenteel ben ik de boeken aan het lezen van Lauren Conrad aan het lezen en deze vind ik echt heel goed.

Beste muziek: Ik heb niet echt een eigen muziekstijl waar ik altijd naar luister, maar ik hou het meest van de muziek die ik zelf kan spelen op dwarsfluit of piano.

Beste geluid: iemand die fluistert tegen mij.

Beste accessoire: Ik heb een visjesketting die ik samen met twee andere vriendinnen draag en die vind ik ontzettend leuk.

Beste uitvinding: Knuffels! Ik hou van knuffels, ze zijn zo lief en zacht en je kan er alles tegen vertellen zonder dat ze het doorvertellen!

Beste thing in life: Mijn familie en vrienden. Zonder hen was ik niet wie ik nu ben.

Dit was de tag! Hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen!

Geef een reactie

