Voor ik ga slapen…

tumblr_mksmzro50h1r0i9t4o1_500_large

Voor ik ga slapen zijn er altijd dingen die ik vrij vast doe. Voor ik in mijn bed kruip check ik mijn e-mail en social media en soms schrijf ik dan ook nog een artikel. Daarna ga ik naar beneden en drink ik meestal een tas thee, maar soms kan dat ook (chocolade)melk zijn. Het hangt er vanaf waar ik zin in heb! Als ik dat heb gedaan ga ik naar boven en ga ik langs de badkamer. Ik poets mijn tanden en was mijn gezicht. Daarna is het tijd om in mijn bed te kruipen. Ik doe dan nog verschillende dingen. Ik lees in mijn boek, ik schrijf en doe onder het schooljaar dan soms nog mijn huiswerk of ik herhaal mijn leerstof voor toetsten of examens. Als ik dat heb gedaan is het echt tijd om te gaan slapen. Ik leg me dan in mijn meest comfortabele houding en neem mijn favoriete knuffel dicht bij mij. Meestal draai ik me dan nog eens 25 keer om en dan val ik in slaap.

Wat doe jij nog voor je gaat slapen? 

Een gedachte over “Voor ik ga slapen…

Geef een reactie

