Duitsland 2013

??????????

Ik ben er weer! Gisteren ben ik terug gekomen van mijn reis in Duitsland! Ik heb voor jullie enkele foto’s en ik vertel jullie kort hoe het geweest is. Kijk snel mee!

Op vrijdag 5 juli ben ik vertrokken naar het Zwarte Woud in Duitsland. We kwamen aan om half twee en konden ons onmiddellijk inchecken. De ‘gastvrouw’ liep met ons mee naar de kamers en we konden ons rustig installeren. Voor de rest hebben we die eerste dag niet veel gedaan. We zijn even gaan zwemmen en hebben voor de rest wat rond gewandeld in de omgeving.

??????????

Zaterdag maakten we onze eerste grote wandeling. Het lastige was dat de bordjes niet altijd even goed aangeduid waren waardoor we soms waren fout gelopen. Uiteindelijk was het een mooie wandeling. De wandelingen die we maakten waren meestal rond de middag, daarom aten we ’s middags ook niet in het hotel. Na de eerste dag hadden we er ook geen nood aan om ’s middags te eten. Het ontbijt was zeer uitgebreid en ook het avondmaal was voldoende.

??????????

??????????

??????????

De volgende dagen zijn we ook gaan wandelen. Op woensdag hielden ik en mijn broer een rustdagje en hebben we ons ontspant. Donderdag zijn we een stad gaan bezoeken waar er ook vele winkels waren. Hier heb ik goed gebruik van gemaakt en ik heb enkele nieuwe kledingstukken in mijn kast hangen!

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

Donderdagavond zijn we een ruïne gaan bezoeken. Zeer mooi om te zien en de zonsondergang dat je van die hoogte kon zien was ook prachtig. Het speciale was dat aan de achterkant van deze ruïne een mooi en nieuw cultureel centrum gebouwd was. Het liep in elkaar over, maar was toch een heel andere stijl.

De reis was zeer mooi. Het enige nadeel was wel dat ik zeer slecht geslapen heb waardoor ik nu best wel moe ben. Voor de rest heb ik genoten van de mooie natuur.

Wat vinden jullie van lange wandelingen maken? 

Geef een reactie

