Nieuwe pagina

Als je goed gekeken hebt, kon je al zien dat ik een nieuwe pagina heb aangemaakt. Eerst wilde ik anoniem blijven en kijken hoe het zou lopen met mijn blog, maar nu het steeds beter gaat, wilde ik jullie graag tonen wie ik ben. Natuurlijk zet ik niet al te veel persoonlijke informatie op het internet, maar jullie mogen wel zien wie ik ben. Het zou jammer zijn zouden jullie een fout beeld van mij krijgen door alleen maar mijn artikels te lezen. Als je nog niet op de nieuwe pagina hebt gekeken, doe het dan zeker!

Geef een reactie

