Wachten

large (8)

Ken je het gevoel dat je moet wachten op iets dat gaat komen en dat je eigenlijk zou willen dat het nu al was. Ik heb er zelf ook veel last van. Lees snel mee en dan deel ik mijn ervaringen.Meestal is het zelfs zo erg dat ik er niet van kan slapen. Dat vind ik best raar van mijzelf omdat het meestal helemaal niet nodig is. Als ik met een vriend(in) heb afgesproken kan ik de nacht ervoor weinig slapen omdat ik erop zit te wachten tot ik kan vertrekken. Dit heb ik ook als we op reis vertrekken of nog bij andere gelegenheden zoals mijn verjaardag.

Natuurlijk heb ik er ook last van als er minder leuke dingen moeten gebeuren zoals mijn rapport afhalen of examen doen voor jury. Dan vind ik het verschrikkelijk als ik lang moet wachten. Door dat wachten word ik natuurlijk helemaal zenuwachtig en dan begin ik mijzelf negatieve gevolgen in te beelden. Niet leuk!

Wanneer kan jij er niet tegen als je moet wachten? En heb je dan ook last van slapeloosheid? 

Een gedachte over “Wachten

Geef een reactie

