29 juli 2013

tumblr_mkdsi1QrxK1r0i9t4o1_500_large

Als er iets is wat ik ontzettend veel doe, is het met datums bezig zijn. Ik onthoud heel gemakkelijk verjaardagen en voor andere gebeurtenissen probeer ik er een datum op te plakken. Dit heb ik ook gedaan met mijn beste vriend. We hebben elkaar leren kennen toen ik ongeveer 6 jaar was en we kennen elkaar nog steeds, alleen zijn we wel pas vanaf 2 jaar geleden echt beste vrienden geworden. Het is natuurlijk vrij moeilijk te zeggen op welke datum dat je echt beste vrienden bent geworden. Mijn motivatie was het eerste sms’je dat ik kreeg. Hierdoor zijn we blijven sturen en uiteindelijk hebben we samen eens afgesproken. Volgens mij was dat pas ergens in mei, maar daarvoor zagen we elkaar ook wel eens, maar dat was dan met andere mensen bij en niet echt afgesproken.

Nu zou ik het mij niet meer kunnen inbeelden dat ik hem niet zou kennen. Hij is namelijk heel belangrijk voor mij. Op 29 juli zijn we dus (ongeveer) 2 jaar beste vrienden en dan gaan we samen iets doen. Het is ook voor een stukje voor mijn verjaardag. Ik verjaar op 4 augustus, maar dan zijn we samen op kamp en dan is dat gewoon wat anders.

Heb jij ook een beste vriend(in) en zoek jij ook altijd datums? 

Geef een reactie

