Druk!

Ik heb de laatste dagen zoveel aan mijn hoofd. Zondag ben ik jarig, maar doordat ik vanaf zaterdag terug op kamp ben, heb ik deze week al drie keer mijn verjaardag gevierd. Ik vind dat best leuk om te doen, maar ik heb nog geen enkele dag na mijn vorige kamp even tot rust kunnen komen. Vandaag moet ik weer naar winkels gaan om dingen te zoeken voor het kamp en morgen moet ik mijn koffer inpakken. Doordat ik de laatste dagen zoveel te doen heb, heb ik ook veel minder tijd voor mijn blog, wat ik best wel jammer vind. Ik doe echt mijn best om zoveel mogelijk artikels te schrijven. Op deze moment heb ik even een rustig moment. Ik zit op mijn kamer met een geurkaars aan en rustige muziek. Even tijd voor mijzelf had ik wel even nodig.

Neem jij vaak tijd voor jezelf als het druk is?

 

Geef een reactie

