Tag: Tan lines

Het is al even geleden dat ik weer eens een tag deed. Vandaag heb ik gekozen voor de tag tan lines. Ben je benieuwd naar de vragen en de antwoorden? Lees dan snel verder!

1. Een huis aan het strand of een huis bij het meer? Een huis bij het strand, omdat ik het strand en de zee heel erg mooi vind en zeker de zonsondergang aan de zee vind ik super mooi.

2. Favoriete zomerse haarstyle? In de zomer draag ik vooral een dot omdat ik het anders veel te warm heb aan mijn nek.

3. Word je bruin of verbrand je? Ik word bruin. Ik verbrand helemaal niet zo snel, behalve aan mijn knieplooien aan de achterkant. Die moet ik wel altijd goed insmeren.

4. Heb je ooit een henna tattoo gehad? Ik denk het wel, maar dat was toen ik nog een stuk jonger was.

5. Kampvuur of ’s avonds zwemmen? Dat vind ik toch wel een moeilijke vraag omdat het op warme zomeravonden best wel kan verfrissen om even een duik te nemen, maar kampvuur vind ik ontzettend gezellig. Ik denk dat ik dus kies voor kampvuur.

6. Als je ergens heen mocht in de zomer, waar zou je heen gaan? Ik zou graag eens buiten Europa op reis gaan. Ik ben 1 keer met het vliegtuig naar Madeira geweest, maar ik weet niet of dat nog wel of niet in Europa ligt. Misschien zou ik wel eens richting Amerika willen gaan en Afrika wil ik ook zien. Eigenlijk wil ik gewoon de wereld afreizen.

7. Bikini’s, tankini’s of badpakken? Bikini. Veel kan ik daar niet over zeggen.

8. Hoe warm was het op de warmste dag tot nu toe bij jou? Ik weet het niet juist, maar dat was zeker in Madeira. Het was zeker iets in de 40 graden.

9. Doe je aan sporten in de zomer? Onder het jaar dans ik, maar dat ligt stil onder het jaar. Toch probeer ik thuis genoeg beweging te hebben door eens te gaan fietsen, badmintonnen, …

10. Heb je ooit een vakantie liefde gehad? Nee.

11. Lang of kort haar tijdens de zomer? Lang, als ik het in een staart of dot draag vind ik het niet erg om wat langer haar te hebben.

12. Vervelendste zomerherinnering? 2 jaar geleden is mijn opa gestorven in de zomervakantie. Hij is toen begraven op mijn verjaardag en dat zal me altijd bij blijven. Maar echt vervelend kan je dat niet noemen. Het is gewoon een minder leuke ervaring.

Dit waren de vragen. Heb je deze tag zelf ook gedaan? Laat dan een reactie achter en laat in het vakje van website je blog achter!

Geef een reactie

