Winnie’s quotes

large (8)

Vele van jullie zullen er vroeger wel naar gekeken hebben. Ik zelf ook, maar als je 5 of 6 jaar bent sta je niet echt stil bij de mooie quotes die er soms gezegd worden. Op internet vind je er verschillende die ik zelf heel erg mooi vind. 

large

large (7)

large (6)

large (5)

large (3)

large (2)

Ik denk dat dit ze niet allemaal zijn, maar als je er nog andere wilt vinden kan ik je zeker aanraden eens op weheartit te kijken. Daarop heb ik deze ook gevonden. Ik hoop dat jullie dit leuk vonden en ik denken dat ik een van de volgende dagen een artikel ga schrijven met quotes over verschillende onderwerpen.

Wat is jouw favoriete winnie quote? 

Geef een reactie

