Tip: 10 % korting bij Marington.nl

Ik heb een samenwerking met de webshop Marington. Ze hebben me een kortingscode toegestuurd. Ben je benieuwd naar deze webshop, lees dan snel even verder!

full29650345

De webshop verkoopt verschillende lifestyle producten zoals tassen, sieraden, … maar ze verkopen ook spullen als woondecoratie zoals muurstickers. In samenwerking met deze webshop heb ik een kortingscode gekregen speciaal voor jullie. Deze kortingscode fD7JK36cS is geldig tot en met 23 augustus en heeft een waarde van 10 procent korting op het volledige assortiment. Je kan de code ook onbeperkt gebruiken.

Marington verzend gratis in Nederland en heeft een zendtijd van 2 tot 4 werkdagen. Ik zou zeker eens een kijkje nemen, want ze verkopen echt hele leuke spullen! Hieronder heb ik ook nog enkele voorbeelden van artikels zodat jullie nog een beter beeld krijgen van de producten die ze verkopen. 

mix_match_geel

muurstickers_fabric_friends_set_2_taupe-1

Er zijn nog veel meer andere artikelen die ze verkopen. Ik zou je zeker aanraden om een kijkje te nemen op de site. Het is misschien wat prijzig, maar volgens mij wel waar voor je geld.

Een gedachte over “Tip: 10 % korting bij Marington.nl

Geef een reactie

