Update!

DSCN0667

Hallo allemaal! Eens in de zoveel tijd wil ik graag een artikel schrijven over mijzelf. Gewoon even laten weten hoe het met mij is en waar ik me op deze moment mee bezig houdt. Vandaag is het tijd voor mijn eerste update! 

Maandag moet ik weer naar school en dat wil dus zeggen dat ik nog twee dagen vakantie heb. Deze dagen zijn eigenlijk best nog wel druk en ik kan dan ook tevreden zeggen dat ik een geweldige vakantie achter de rug heb. Mijn laatste kamp (21-28 augustus) was echt heel erg leuk. Ik heb weer nieuwe mensen mogen leren kennen en mensen die ik al kende beter leren kennen.

Als ik maandag terug naar school ga, begint de oude routine weer. Vroeg opstaan, naar school gaan en na het school studeren en taken maken. Ik heb nooit gezegd dat ik school niet leuk vind, want ik vind het best oké om nieuwe dingen bij te leren, maar bij mij zit meestal de klas niet mee. Ik ben nog nooit echt geaccepteerd geweest door de klas en werd daardoor vaak buitengesloten. Ik hoop echt dat ik dit jaar een klas heb waar ik me goed in kan voelen en waarin ik kan tonen wie ik echt ben.

In mijn vrije tijd houd ik mij al 8 jaar bezig met muziek. Ik ben begonnen met dwarsfluit. Hiermee ga ik beginnen aan mijn 8ste jaar. Piano doe ik ondertussen ook en begin aan mijn 3de jaar. Muziek is voor mij iets waar ik mij in kan uitleven. Ik dans en zing ook ontzettend graag en zou dus niet weten wat ik zonder muziek zou moeten doen.

Zo, ik denk dat dit een beetje is wat mij nu bezig houdt. Ik ben vooral zenuwachtig voor de nieuwe klas en toch ook wel wat voor al mijn nieuwe leerkrachten.

Hoe gaat het met jullie? 

Geef een reactie

