Mijn eerste schooldag!

Het is voor mij toch altijd een spannende dag. Een nieuwe klas, nieuwe leerkrachten en voor mij was het geen nieuwe school, maar wel een nieuw deel van de school. Dat wil dus zeggen dat ik weer niets weet zijn en dat ik zeker de eerste maand goed ga moeten zoeken naar mijn lokalen van alle vakken. 

Het is mijn derde jaar op mijn school en zoals gewoonlijk ben ik weer met de fiets vertrokken om 8 uur. Mijn school begint om 8:35 maar omdat ik niet zo ver woon moet ik niet zo vroeg vertrekken. Op school ben ik direct bij mijn vriendengroep gaan staan en iedereen vertelde over zijn/haar vakantie. Ik heb ook verteld over mijn verschillende kampen en over mijn vakantie.

Toen ging de bel… we werden allemaal ontvangen in een grote zaal en een voor een werden de klassen afgeroepen. Ik zit in 5STWa. Dat staat voor: 5de middelbaar Sociale Technische Wetenschappen klas a. Ik vind het best wel oud klinken zo’n vijf vooraan.

Ik zit in de klas met slechts 5 mensen die ik ken van vorig jaar. Al de andere mensen zijn nieuw voor mij. Ik heb meestal geen vooroordelen over mensen en vind dat ze er allemaal heel leuk uit zien. Morgen hebben we klasdag en dan doen we enkele spelen om elkaar beter te leren kennen. Ik ven iemand die graag sportieve dingen doet, dus ik kijk er naar uit.

Ik ben blij met de klas die ik heb, ook al moet ik de mensen nog allemaal wat leren kennen. Nu is natuurlijk mijn vraag aan jullie: hoe was jullie eerste schooldag? 

Geef een reactie

