‘Ons boekje’

DSCI0778Toen ik een vriendin van mij vertelde over dit idee vond ze het geweldig leuk. Daarom leek het me tof om dit ook met jullie delen. Wil je weten waar ik het over heb? Lees dan snel verder! 

DSCI0776DSCI0764 DSCI0766 DSCI0767 DSCI0771 DSCI0774 DSCI0775 Zoals je op de afbeelding kan zien staan er twee boekjes op. Het zijn boekjes die ik gebruik om in te schrijven over alles wat ik mee maak. Over leuke momenten en minder leuke momenten, over herinneringen en over dingen die gaan gebeuren. Natuurlijk is dat nog niet alles. Het boekje is niet alleen van mij. Ik wissel het uit met een andere persoon. Die schrijft er dan ook in. Het is eigenlijk contact houden met iemand anders zonder dat die bij jou is.

Waarom zijn het er twee? Wij zijn twee personen die heel erg veel schrijven en ons eerste boekje is dus al helemaal vol!

Ik wil graag van jullie weten wat jullie van dit idee vinden. 

Geef een reactie

