Mijn kleine obsessie!

DSCI0803Iedereen heeft wel zo van die kleine dingetjes waar hij helemaal dol op is! Ik heb dat ook en het is zelfs een kleine obsessie geworden! Kijk mee! 

Hieronder laat ik foto’s zien van ongeveer alle spullen die ik heb met mijn obsessie!

DSCI0782

Dit was het eerste dat ik had met bolletjes. Sinds dien is het eigenlijk allemaal begonnen. Ik vond het een ontzettend leuk motiefje en zocht meer en meer naar andere spulletjes.

DSCI0786

Dit is een klein tasje dat ik gebruik om al mijn oorbellen in te doen als ik op reis ga. Ik gebruikte het eerst voor andere dingen, maar voor dit is het ideaal.

DSCI0787

En toen kreeg ik dit van mijn mama. Ik was helemaal verkocht! Een schattig rendiertje met een hartje en overal bolletjes! AAAAHH!!! Ik was en ben er ontzettend blij mee!

DSCI0792

Dit strikje hing aan een cadeautje dat ik kreeg voor mijn verjaardag! Ik vond het te leuk en nu hangt het aan mijn pennenzak. Het geeft me een leuke herinnering en het heeft het perfecte motiefje.

DSCI0795

Dit is een foto van het sjaaltje van mijn schaapjesknuffel. (Op de eerste foto staat de knuffel volledig). Het zijn dan niet echt bolletjes, maar hartjes zijn al even goed, als het leuke patroontje er maar in zit.

DSCI0798

Op mijn verjaardag kreeg ik dit geweldige cadeautje van mijn beste vriend! Een kookschort! Ik heb hem al uitgetest en als je deze aan doet dan maak je de beste chocomousse en lasagne die er bestaat!

DSCI0801Dit kaartje kocht ik op reis in Duitsland. Op de foto zie je het niet goed, maar ik werkelijkheid is de picknickbank ook met bolletjes en alles wat er op staat ook! Super leuk!

Voor de mensen die het nog steeds niet door hebben. Ik heb een kleine obsessie voor alles wat bolletjes heeft! Heb jij ook zo’n obsessie? Laat het me weten! 

—————————–

Toen ik dit artikel online had gezet besefte ik dat ik eigenlijk nog wel wat dingen vergeten ben. Er moeten eigenlijk nog zeker drie dingen bij. : )

Geef een reactie

