Plannen (deel II)

tumblr_llwnosL3Zw1qcxmtpo1_500_large

Ik schreef een paar dagen geleden een artikel over plannen en mijn agenda. Nu kwam ik gisteren een filmpje tegen van beautygloss dat gaat over plannings maken en to do list in orde brengen. Ik vond het zo een leuk filmpje dat ik het met jullie wilde delen. Het is wel een ASMR filmpje dus daar moet je wel tegen kunnen. 

Dit is het filmpje. Mascha laat heel duidelijk zien hoe zij het doet en hoe jij het zelf het best kan aanpakken. Ik zelf ga deze methode ook een keer proberen en misschien werkt het en misschien ook niet. Ik zal binnen enkele dagen een update geven van hoe het gaat met het maken van de planning. Ik hoop dat sommige onder jullie er ook iets aan hebben!

Geef een reactie

