Gezelligheid

Het zomerweer is wat voorbij en langzaamaan begint het herfst te worden. Een van de dingen dat ik super leuk vind hier aan , is de gezelligheid. Kaarsjes aansteken, de blaadjes die verkleuren en van de bomen vallen, samen warme chocomelk drinken en een film kijken met een dekentje. 

Op mijn kamer maak ik het graag gezellig door ’s avonds kaarsjes aan te steken. Ik heb net een geurkaars en enkele kleine geurtheelichtjes die ik aan het opbranden ben. Ze ruiken ontzettend lekker en door de warme geur lijkt het al helemaal herfst op mijn kamertje. De zomer zal ik wel missen omdat het meestal warm is, maar de natuur die verandert vind ik ook ontzettend mooi om naar te kijken.

Hieronder heb ik nog enkele foto’s waar je misschien wat inspiratie uit kan halen om je kamer gezellig en warm te maken.

large

Dit is niet echt een manier om je kamer gezellig te maken, maar om er voor jezelf een gezellig moment van te maken. Een comfi trui, een warme kop chocomelk en een leuke film.

tumblr_lu96v7NjS61qc144qo1_500_large

Dit vind ik zelf een heel erg leuk idee, alleen heb ik niet zo’n slinger thuis. Het straalt onmiddellijk warmte uit en het is super mooi!

tumblr_lw3rk7aR2U1qep6eto1_500_large

Zoals ik al zei vind ik het ontzettend gezellig om kaarsjes aan te steken. Door ze allemaal samen op een plateautje te zetten geef je nog net een iets leuker beeld.

Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben. Heb jij zelf nog tips voor mij om je kamer gezellig te maken? Laat het me weten!

Wat vind jij gezelligheid? 

Geef een reactie

