tag: and that’s who I am

Ik heb weer een tag voor jullie. In deze tag is het de bedoeling dat je allemaal afbeeldingen laat zien die met jou te maken hebben of bij jou passen. Ik wilde eerst bij elke foto wat uitleg geven, maar omdat ik er bleef vinden zet ik een paar foto’s bij elkaar die samen eigen een ding vormen.

PicMonkey Collage10

Als ik me niet zo goed voel of als ik ergens mee zit zal ik het bijna nooit aan iemand vertellen omdat ik dan het idee heb dat ik die persoon daarmee lastig val en dat wil ik helemaal niet. Daarom zeg ik dus steeds dat het goed gaat en houd ik het voor mijzelf.

PicMonkey Collage9

Ik hou van dansen en als ik gefrustreerd ben of mij niet goed voel dans ik soms om al die emoties even los te laten en eruit te smijten in mijn dans. Voor mij werkt dat echt.

PicMonkey Collage8

Soms zijn er echt dingen die ik leuk blijf vinden ook al is het nogal kinderlijk en niet meer voor mijn leeftijd. Wat ik ook helemaal geweldig vind zijn de plastic bubbeltjes die je hebt bij sommige meubelen of andere spullen. Dan ga ik ze allemaal kapot ploffen.

PicMonkey Collage7

Ik heb een beste vriend zoals jullie ondertussen al wel zullen weten. Waar ik geen plaatje van vond is dat ik een twijfelaar ben en daar past wel het laatste plaatje bij. Ik probeer voor mijn beste vriend en andere goede vrienden het juiste te doen, ze altijd te helpen en er voor hen te zijn. Als dat niet altijd lukt dan voel ik mij daar slecht bij. Het tweede prentje heb ik gekozen omdat ik het geweldig moest vinden moest ik even kunnen vliegen naar mijn beste vriend als ik hem mis.

PicMonkey Collage6

Ik geniet van kleine dingen en daar zijn de andere drie dingen een voorbeeld van. Sterren zijn zo klein tegenover ons maar toch zijn ze zo mooi. Een knuffel kan voor mij zoveel doen en de lucht vind ik ook ontzettend mooi.

PicMonkey Collage5

Ik heb een broer en een zus en ik zie ze allebei ontzettend graag!

PicMonkey Collage4

Dit zijn dingen die ik niet bepaald ergens kon bij plaatsen dus heb ik ze ook maar gewoon even samen gezet. Ik denk dat de prentjes wel genoeg vertellen over hoe ik ben.

PicMonkey Collage3

Er zijn veel dingen die ik ontzettend leuk vind. IJsjes, een knuffel geven, kleine dieren, warme chocomelk, bellen blazen, kaarsjes, brieven, cadeautjes, … Allemaal dingen die niet zo groot moeten zijn om er toch van te houden. Ik schrijf vooral graag brieven en geef graag cadeautjes, maar er af en toe zelf eentje krijgen is natuurlijk nooit erg.

Vroeg opstaan wil ik even apart bespreken omdat sommige van jullie dit misschien helemaal niet begrijpen. Ik ben iemand die heel graag uitkijkt naar dingen en als er dan iets gebeurd die dag, dan kan ik niet meer slapen omdat ik te enthousiast ben of te zenuwachtig. Ook vind ik dat als je vroeg opstaat nog veel kan doen, tegenover dat je een halve dag slaapt, maar dat is natuurlijk wat ik ervan denk.

PicMonkey Collage2

Ik hou ervan om alleen te zijn. Als ik in grote groepen ben, zonder ik mij meestal af omdat dat gewoon te druk is voor mij. Als ik dan alleen ben en ik voel mij niet zo goed begin ik vaak te wenen, dat doe ik bijna nooit waar andere mensen bij zijn omdat ik mij daar best wel voor schaam.

Ik ben ook iemand die heel veel droomt en in mijn eigen wereldje zit. In een wereldje waar alles oke is en er geen dingen mis lopen.

PicMonkey Collage1Ik denk veel te veel na overdag. Dan zit ik te denken aan dingen terwijl ik eigenlijk iets anders zou moeten doen. Dat maakt het studeren ook niet gemakkelijker voor mij. Ik denk altijd na over dingen in plaats van te studeren. Ik denk ook meer na dan dat ik iets zeg.

Zo dit was mijn tag! Ik hoop dat jullie mij op deze manier nog wat beter hebben leren kennen. Heb je deze tag nu zelf ook gedaan op je blog. Laat dan even een reactie achter in de comments met via je naam een linkje en dan kan ik jouw tag ook lezen!

Wat vind jij het leukste plaatje? 

Geef een reactie

