Even tussendoor #2

Als je goed kijkt kan je zien dat ik een nieuwe pagina heb aangemaakt. Op de pagina zelf kan je kort lezen wat het doel is hiervan. Houdt er wel rekening mee dat op een pagina niet alle artikelen onder elkaar verschijnen maar echt tot de pagina zelf behoren. Het is niet het ideale systeem, maar het is ook niet de bedoeling om een tweede blog op te starten momenteel. Ook de contactpagina heb ik even een kleine update gegeven. Zo kunnen jullie zonder te hoeven mailen snel een comment achter laten die anoniem is voor anderen en alleen door mij kan gelezen worden.

Heb je nog meer tips om mijn site te verbeteren? Laat dat dan zeker achter want ik wil graag mijn blog zo aantrekkelijk mogelijk maken voor jullie en niet voor mijzelf.

Geef een reactie

