Lauren Conrad

lacandy_all

9780062079824_p0_v1_s260x420 Q0FmtalRhQWmSIdS5Qsk1eM7Ik lees niet veel boeken, maar als er iemand is die geweldige boeken schrijft waaraan ik net niet verslaafd ben, dan is het Lauren Conrad wel. Ik heb nog maar net twee boeken van haar gelezen en wil de derde nu ook lezen van die serie. Alleen was deze jammer genoeg uitgeleend in de bib. Ik denk zelfs dat ik hem ga reserveren want ik wil hem absoluut lezen! Ik laat jullie nog even zien welke andere boeken ze geschreven heeft en waarover deze gaan. 

Als eerste heeft ze een serie genaamd L.A. Candy. Het gaat over een meisje dat samen met haar vriendin naar L.a. gaat om daar te gaan studeren en te gaan werken. Dit loopt anders dan gepland want ze worden gevraagd om mee te spelen in een nieuwe reality serie L.A. Candy. De twee vriendinnen zeggen ja en maken van alles mee. Ze leren het uitgaansleven kennen en krijgen ook nieuwe vrienden alleen weet het meisje niet goed wie haar echte vrienden zijn en wie niet…

Ik vind het echt een super leuke serie om te lezen. Van deze serie heb ik al de eerste en de tweede gelezen.

Andere series van haar zijn:

* Fame game

In mijn bib hebben ze de eerste twee delen van Fame Game dus die ga ik ook zeker lezen. Misschien koop ik ooit een van de series volledig want ik vind de boeken echt heel erg goed.

Ze zijn niet moeilijk van taal gebruik en ik vind het echt boeken waarbij je jezelf kan ontspannen. Voor de personen die graag meer over Laura willen weten is er ook een website van haar dat je vind via deze link: http://laurenconrad.com/

Hebben jullie al eens een boek gelezen van Lauren Conrad? 

Een gedachte over “Lauren Conrad

Geef een reactie

