Before I die

largejkjjh

Het ligt voor vele mensen ver af maar zeker niet voor iedereen spijtig genoeg. Het is iets waar een mens liever niet over nadenkt en waar die ook liever niet bij stil staat. Als ik er dan toch even aan denk ben ik zeker dat er toch wel dingen zijn die ik zeker voor mijn dood gedaan wil hebben. Kijk en lees mee! large

1. Voor ik sterf wil ik in een luchtballon gevlogen hebben. Het lijkt me zo geweldig om met zo’n grote bol boven je hoofd in een kleine mand boven alle andere mensen te vliegen. Ik wil het echt ZO graag doen! Elke keer als ik er een voorbij zie komen droom ik dat ik er zelf in zat. Mijn droom is nog niet uitgekomen.

2. Iets betekenen voor vele mensen. Wat ik hier mee bedoel is dat ik graag een job zou willen uitvoeren waar ik mensen echt mee verder help. Momenteel denk ik bijvoorbeeld aan het beroep logopediste. Mensen terug leren praten of mensen helpen met een praatstoornis. Met die job zou ik echt mensen kunnen verder helpen en iets betekenen voor hen.

3. Op reis gaan buiten Europa. Nog zoiets dat al erg lang op mijn verlanglijstje staat. Het verste dat ik ooit ben geweest is Madeira. Ik was toen 8 jaar en herinner mij er bijna niets meer van, maar dat was ook nog in Europa. Ik zou zo graag eens een ander continent willen zien. Gewoon kijken wat er anders is en hetzelfde.

largexfcghvjbknl,m

4. Iets hebben dat een groot succes is en dat helemaal door mij gemaakt is. Als ik het zo omschrijf is het misschien wat vaag, maar ik heb het dus eigenlijk over mijn blog. Het zou geweldig zijn moest deze binnen enkele jaren een succes zijn waar er meerdere mensen per dag kijken naar mijn artikelen. En ik wil het misschien wel helemaal zelf gemaakt hebben, maar opbouwende kritiek en tips zijn natuurlijk altijd welkom.

largeghgjh

5. Samen met een vriend of vriendin iets gaan doen wat we allebei eng en spannend vinden waardoor we onze angst overwinnen. Bijvoorbeeld een attractie in een pretpark.

Zo dit zijn 5 dingen die ik graag wil gedaan hebben voor ik sterf wat hopelijk nog lang mag duren zodat ik veel tijd heb om deze dingen te volbrengen.

Wat ik wil meegeven met de quote aan het begin van dit artikel. Je moet genieten van de tijd die je hier hebt op aarde. Wij mensen doen dat veel te weinig. Maak voor jezelf ook zo’n lijst. Desnoods 10 keer langer en zie dat je doet wat je echt wil doen. Als je iets echt wilt en er voor vecht is het mogelijk!

Geef een reactie

