Voor ik op sta…

large (1)

Je kent het wel. Vaste dingen die je om de zoveel tijd doet. Elke dag, elke week, elke maand, … Ik heb ook zo’n dingen en een maand geleden ongeveer schreef ik een artikel over wat ik doe voor ik ga slapen. (klik hier voor het artikel) Vandaag wil ik jullie vertellen wat ik doe voor ik op sta. Lees snel mee! 

Als ik wakker word, is het eerste wat ik doe verder slapen. In totaal zet ik ’s morgens drie wekkers en ik weet nog altijd niet waarom ik die zet want meestal werkt alleen mijn vierde wekker en dat is mijn mama of papa. Als ik dan eindelijk een beetje wakker ben kijk ik meestal mijn mail na om te zien dat er geen leerkrachten waren die weer eens iets te laat moesten laten weten. Mijn facebook kijk ik meestal niet na omdat daar toch niet veel interessants op gebeurd.

large (2)

Ik kijk ook elke morgen op mijn blog om te zien of dat mijn artikelen juist verschenen zijn en er geen fouten in staan. Soms heb ik het wel eens voor dat een artikel verkeerd gepland staat en dan verschijnt het pas veel te laat. Daarom is het dus best wel handig om dat even na te kijken.

Als ik dit gedaan heb kijk ik meestal even op mijn gsm om te zien dat ik geen sms’jes meer heb en dan sta ik meestal op. Nu volgt de rest niet meer bij het ‘voor ik op sta’ concept, maar anders vond ik het artikel wat te kort worden. Ik heb dus ook nog even de rest van mijn morgen bijgevoegd.

large

Ik ga altijd eerst naar beneden om te eten en mijn boterhammen te smeren voor school. Daarna ga ik terug naar boven, ga ik mijn tanden poetsen en kleed ik mij om. Ik kijk mijn boekentas nog eens na, zie dat ik niets vergeten ben te maken en daarna vertrek ik naar school.

Dit is hoe dat mijn ochtend er wat uit ziet. Ik ben benieuwd wat jullie elke morgen doen, laat het achter in de comments!

Geef een reactie

