Ingrediënten voor een heerlijke soep

large (3)

Iemand gaf me het idee om een artikel te schrijven over een recept voor mijn ideale soep. Nu denk ik dat ik dat net op een andere manier begrepen heb, maar misschien maakt het dat net wat interessanter om te lezen. Ben je benieuwd? 

large (4)

Als eerste zou ik beginnen met de basis en dat is voor mij vriendschap en liefde. Die voeg ik allebei toe met een halve liter. 1 theelepel geluk is het volgende dat ik toevoeg. Het is zeker niet het belangrijkste ingrediënt, maar een klein beetje kan nooit geen kwaad. Enkele ingrediënten die ik dan wel weer heel erg belangrijk vind zijn behulpzaamheid en geduld. Het zijn twee dingen die ik ontzettend belangrijk vind en die dus zeker niet mogen ontbreken. Deze ingrediënten voeg ik elk toe met 5 eetlepels. 2 eetlepels rust en 3 eetlepels plezier geven mijn soep nog meer smaak.

large (5)

Natuurlijk mag je in een soep nooit vergeten kruiden toe te voegen, anders gaat ze flauw smaken. De kruiden in mijn soep zijn gezelligheid (zout) en humor (peper). Zo is er een mooi evenwicht tussen de twee.

Ik vraag mij af wat er in jullie soep zit. Laat het mij weten in de comments! 

Geef een reactie

