My wall

Hebben jullie ook allerlei dingen op jullie muur hangen die een meerwaarde hebben of gewoon leuk zijn om op te hangen? Sommige mensen hangen posters aan de muur, andere hangen er foto’s aan. Wil je weten wat er op mijn muur plakt?

DSCN0803

Als eerste plakt er deze leuke foto op. Deze foto is van vorig jaar met mijn verjaardag. Ik vond die dag zo leuk dat ik er wel een foto van op mijn muur moest kleven.

DSCN0798

Schuin onder de foto kleeft er een kleine ster. Achter op deze ster staat het tekstje “jij bent eentje uit de duizend”. Een heel lief en mooi tekstje dat ik gekregen heb.

28891_540_large

Boven deze dingen plakt er een leuke cartoon. Op de foto was het niet goed leesbaar dus ik heb even de originele afbeelding genomen.  Ik vind het zo schattig en grappig te gelijk.  Het verdiende echt een plaatsje op mijn muur.

DSCN0802

Er hangt ook nog een leuk tekstje aan mijn muur. Die stuurde ik een keer door naar enkele vrienden van mij en daarom heb ik hem ook maar ineens opgehangen zodat iedereen die in mijn kamer komt deze kan lezen.

s

DSCN0805

Als laatste hangen er nog twee dingen over dwarsfluit aan mijn muur gekleefd.  Het eerste is mijn diploma van de middelbare graad voor dwarsfluit en het andere is een eerder nep diploma van een stage dat ik had gedaan enkele jaren geleden.

Wat kleeft er bij jou allemaal op de muur. Ook tekstjes en leuke foto’s of eerder posters? 

Geef een reactie

