Plannen deel III

large (12)

Zoals jullie enkele weken geleden konden lezen had ik een nieuwe methode ontdekt om planningen te maken en to-do lists in orde te brengen. Vandaag laat ik jullie even weten hoe het loopt.

Sinds de dag dat ik het filmpje zag ben ik begonnen met het maken van lijstjes. Op dagen dat ik veel te doen had heb ik er ook een planning bij gemaakt en op andere dagen heb ik gewoon alles achter elkaar gedaan wat er op mijn lijstje stond. Voorlopig gaat het goed en krijg ik alles gedaan wat ik moet doen. Ik merk wel dat ik mij nog niet goed kan inschatten qua tijdsgebruik. Dat moet ik dus nog een beetje leren.

Ik kan dit echt aan iedereen aanraden. Nu dat ik in het vijfde middelbaar zit, heb ik best veel te doen en als ik geen planning maak wordt het allemaal veel te chaotisch in mijn hoofd. Ik zou zeggen: probeer het eens en laat mij weten hoe het bij jullie gaat!

Geef een reactie

