Favoriete afbeeldingen september 2013

Op mijn computer heb ik altijd verschillende afbeeldingen die ik super leuk of schattig vind, maar ook afbeeldingen die een mooie betekenis hebben. Kijk snel mee, naar mijn favoriete afbeeldingen van de voorbije maand. 

ik.jpg

Ik ben deze zomervakantie op vele kampen geweest en dan is het natuurlijk wel een beetje logisch dat er nu veel foto’s van kamp op mijn achtergrond staan. Deze foto is getrokken door een kampgenoot. Het was vrij spontaan want het was niet de bedoeling dat ik er zo op zou staan.

40b2ef6121f0b34f571b69f8516508d0_large

 

Dit gevoel heb ik meer en meer tijdens het dansen en daarom dat ik de foto echt wel leuk vond. Hij past perfect bij wat ik voel terwijl ik dans.

tumblr_l7puiknWuR1qc4obho1_500_large

 

CUTE!

tumblr_ldst9p7zy81qbt3wdo1_500_large

 

Ik ben bang van vlinders, maar ik vind het wel ontzettend mooie diertjes.

tumblr_m0j67jzbZT1qb7c9co1_400_large

 

Dit is een mooie afbeelding, maar er zit meer achter. Een vriend van mij ging op vakantie voor een lange tijd en gaf me daarom een bellenblaas. Hij zei hierbij dat als ik belletjes blies, hij ze zou zien en aan mij zou denken. : )

Heb jij ook favoriete afbeeldingen? 

Geef een reactie

