Mijn favoriete blogs

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dit is mijn eigen blog, maar voor ik deze had, heb ik al een lange tijd andere blogs gevolgd. Het zijn de bekendste blogs, die vele onder jullie waarschijnlijk zelf wel zullen kennen, maar toch wil ik even mijn favorieten met jullie delen. 

logo_web_jemoeder

Mijn favoriete blog is Teskuh.nl. Ze schrijft onder andere over beauty waar ik net wat minder fan van ben, maar ze combineert dat met lifestyle en daar schrijft ze echt super goed over. Soms haal ik wel wat inspiratie uit haar blog en krijg ik zelf nieuwe ideeën om over te schrijven.

download

Een andere blog die ik bijna dagelijks bekijk is de blog van Lenette. Ze is een jaar jonger dan mij en haar blog heet ‘jouw stijl’. Ze heeft een erg leuke schrijfstijl en heeft ook altijd ontzettend leuke columns.

result2-621x328

Een derde blog die ik momenteel veel volg is de blog van Vera. Zij is momenteel volop aan het verhuizen en ik vind het super leuk om daar updates over te lezen, te zien welke dingetjes dat ze allemaal koopt enzoverder.

gvbPicMonkey Collage

De blog van Sabrina vind ik ook ontzettend leuk . Haar blog noemt ‘a lovely dreamer’, ook zij schrijft vooral lifestyle artikelen en ze heeft me een paar hele leuke ideetjes gegeven voor op mijn eigen blog.

Dit zijn wat de blogs die ik het meest volg. Ik heb er ook nog wel wat anderen, maar die bekijk ik maar een paar keer per maand. Dit zijn de blogs die ik echt wekelijks en sommige dagelijks bekijk.

Wat zijn jouw favoriete blogs? 

2 gedachtes over “Mijn favoriete blogs

Geef een reactie

