Even pauze

large (17)

Het is voor mij een drukke week geweest met veel schoolwerk en met veel dingen dat ik moest regelen. Ik schreef vorige maand een artikel over ‘zuiddag’. Klik hier als je naar dit artikel wil gaan. Ik schreef er dat ik een job moest zoeken. Wel, na heel veel tegenslagen en heel lang zoeken heb ik eindelijk een job gevonden. Ik ga voor een bedrijf foto’s en filmpjes maken. Ik ben benieuwd wat ik allemaal moet doen en natuurlijk ook wat ik allemaal ga bijleren. Naast dat ik mijn job moest vinden heb ik ook veel moeten leren. Ik heb deze week best wel veel testen gehad en de volgende weken ziet dat er niet veel beter uit. Doordat ik het zo druk heb, heb ik vaak geen tijd meer over om voor mijn blog te werken. Ik hoop echt dat ik er terug meer tijd in kan steken want ik vind het natuurlijk zelf helemaal niet leuk dat ik er zo weinig tijd voor heb. Ik kan jullie wel zeggen dat mijn inspiratie in deze week wat bijgevuld is. Ik had namelijk in het begin van de week echt geen idee waar ik over moest schrijven. Nu dat ik bijna een hele week niet geschreven heb, heb ik wel een paar (hopelijk) leuke ideetjes opgedaan.

Heb jij nog leuke ideetjes? 

Geef een reactie

