a lazy day

large

Eindelijk rust… Het was de laatste week een beetje over mijn eigen limiet aan het gaan. Vrijdag moest ik een portfolio afgeven waar ik elke dag tot minstens elf uur aan gewerkt heb en donderdag was het zelfs half één. Ik ben er nog niet vanaf want dit was nog maar deel 1 van deze grote taak. Het heeft mij er een beetje onderdoor gehaald qua fitheid en ik kan dus wel mijn vakantie goed gebruiken.

Ladiesweekend

Voordat ik kon genieten van slapen en lekker niets doen, vertrok ik vrijdagavond op weekend. Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar op het einde van de week niet naar kon uitkijken en dat ik er eigenlijk ook geen zin in had, maar gelukkig was dat allemaal weg vanaf dat ik er was. Ik had een leuke kamergenoot, die jammer genoeg op zaterdagavond ziek werd en ik heb veel plezier gehad. Op zaterdagavond plezier tot half drie.

tumblr_ludifhoLm01r0tdmeo1_500_large

Ondertussen is het maandag geworden en vandaag heb ik het rustig aan gedaan. Ik ben rond 9 uur opgestaan (dit is voor mij uitslapen!) en ben naar de bib gereden om mijn boeken te gaan halen dat ik moet lezen voor school en wat ik nodig had voor mijn ‘onderzoek’ (ook voor school). In de namiddag ben ik naar de orthodont gereden om het allemaal nog eens goed te laten aanspannen. AUW! Voor de rest heb ik niets gedaan in de namiddag buiten films kijken en uitrusten. In de avond was ik dan toch wat fitter en ben ik begonnen aan het schrijven van een paper. Het klinkt voor sommige misschien een beetje raar, maar ik schrijf graag papers, natuurlijk wel op voorwaarde dat het onderwerp interessant is.

Ik probeer vanaf nu weer regelmatiger een artikel online te zetten! BELOOFD! 

Geef een reactie

