VVP ontmoetingsdag

450045297_640
Vandaag is het 11 november. De meeste mensen die denken aan deze dag, denken automatisch aan wapenstilstand. Ik vind dat een mooie dag om te herdenken omdat het iets heel slechts afsluit. Ikzelf denk ook altijd aan iets anders namelijk aan de VVP ontmoetingsdag. Het is een dag waarop je een samenkomst kan bijwonen aangepast aan jouw leeftijd. Normaal zou ik naar de samenkomst van de jeugd kunnen gaan, maar ik heb ervoor gekozen om dit jaar bij de kindjes te helpen. In de ochtend moet ik ze inschrijven en in de namiddag moet ik een workshop doen. Zelf vind ik het ook altijd leuk om langs de verschillende ‘winkelstandjes’ te lopen. Het is een grote zaal, waar verschillende winkeltjes spullen verkopen zoals boeken, sieraden, cd’s, …
Logo2007_0416x0257
Je kan er ook veel informatie vinden, onder andere over de organisatie waarmee ik op kamp ga. Voor PJV, de naam van de organisatie, is het ook wel een speciaal jaar, want PJV bestaat 25 jaar. Omdat te vieren hebben ze badges gemaakt. Ik ga proberen ze allemaal te scoren, als ik daar tijd voor vind. Het lijkt me wel leuk om foto’s te trekken en er dan een van de komende dagen een artikel over te schrijven, maar ik kan jullie niets beloven.
Hieronder vind je nog het filmpje dat ze gemaakt hebben voor 11 november:
http://www.youtube.com/watch?v=IPm49EjsJvE
Ga jij ook ergens naar toe op 11 november? 
Geef een reactie

