Examenupdate #1

Het is weer zo ver! De examens komen eraan! Vanaf nu kunnen jullie regelmatig een update verwachten over mijn examens. Hoe ik me aan het voorbereiden ben, hoe ze gaan, hoeveel ik er nog moet doen, mijn frustraties enz. Vandaag kunnen jullie mijn eerste examenupdate lezen!
Screenshot 2013-11-23 22.55.43
Over 1 week en 3 dagen begin ik met de examens. In totaal heb ik 13 dagen examens (weekends meegeteld). Ik begin donderdag 5 december en heb dinsdag 17 december gedaan. Hierboven kan je mijn examenrooster lezen moest je daar geïnteresseerd in zijn. Ik heb wel het geluk dat ik elke dag maar één examen heb. Ik weet dat er andere mensen zijn die er op sommige dagen twee hebben of zelfs elke dag. Nog meer geluk heb ik dus dat ik elke dag om 10:20 naar huis mag en niet tot ’s middags moet blijven.
Nu ik in Sociale Technische wetenschappen zit verlopen mijn examens wel rustiger. In humane (2 jaar geleden) was het een hele tijd door stress hebben en niet goed kunnen slapen. Het was voor mij een gewoonte om dan ziek te worden. Nu gaat het dus allemaal beter en weet ik dat het me wel zal lukken voor de meeste vakken. Engels en geschiedenis zijn wel twee vakken waar ik het meeste schrik voor heb omdat het twee vakken zijn waar ik niet zo goed in ben. Ach ja, ik zal wel zien en school is niet het belangrijkste in mijn leven.
Hoe gaan jouw examens verlopen? Heb jij ook elke dag maar één vak of heb je er twee? 
Geef een reactie

