Examenupdate #3

Hallo allemaal!
Vandaag heb ik mijn 6de examen afgelegd, aardrijkskunde. De enige vakken die ik nu nog heb zijn Frans, Sociale wetenschappen en Engels. Ik kan echt al beginnen aftellen en dat vind ik super leuk.
Wanneer ik gisteren aardrijkskunde aan het studeren was, voelde ik plots hoe moe ik eigenlijk was. Ik kon me niet zo goed meer concentreren en alle definities haalde ik door elkaar. Ik had dan maar voor mij zelf besloten dat ik wat langer pauze mocht nemen voor het avondeten. Natuurlijk was dat niet zo slim want ik had de hoeveelheid een beetje onderschat waardoor ik uiteindelijk nog tot tien uur heb geleerd. Gelukkig viel het examen wel mee en heb ik het idee dat ik er wel goede punten voor ga hebben.
Nu dat de examens bijna afgelopen zijn, vind ik het super leuk om al te plannen wat ik allemaal ga doen in de vakantie. Ik heb in de voorbije vakantie amper iets kunnen doen omdat ik veel voor school moest werken en daar wil ik nu verandering in brengen. Jammer genoeg moet ik tegen februari een grote taak afmaken waarvoor ik de leerstof die ik nu moet kennen in moet verwerken. Daar moet ik dus wel wat aan doen in de vakantie.
Nog 6 daagjes en dan ben ik van mijn examens verlost!
Hoe gaat het bij jullie? 
Geef een reactie

