Examenupdate #4

Ik typ dit op zondagavond en heb morgen mijn voorlaatste examen. Dit weekend heb ik best goed kunnen studeren. Ik heb heel de zaterdag gestudeerd waardoor ik mijn drie hoofdstukken die ik moest kennen allemaal al een keer geleerd had. Vandaag heb ik dan mijn laatste hoofdstuk nog eens herhaald omdat dat best ingewikkeld was. In de namiddag was ik moe en ik heb voor mijn computer gezeten en geslapen. Tegen het avondeten heb ik dan nog een leuke babbel gehad met iemand via de telefoon. Na het avondeten heb ik alles nog eens herhaald en heb ik het samen met mijn mama alles overlopen. Ik wilde eigenlijk nog wat Engels doen voor dinsdag omdat ik daar echt heel erg slecht in ben, maar doordat ik zo moe was in de namiddag heb ik dat niet meer kunnen doen en zal ik morgen voormiddag al moeten beginnen met studeren :(. 
Ik weet nu al dat ik ontzettend blij ga zijn wanneer de examens voorbij zijn want ik ben ze echt zat. Ik heb in totaal 13 dagen examens gehad en dat is volgens mij mijn langste examenperiode ooit want vorige jaren had ik soms twee vakken op een dag waardoor het maar over twee weken verdeeld was en nu over drie.
Om nog wel wat te ontspannen in het weekend heb ik onze mini kerstboom versierd en ik heb ook mijn kamer al een heel klein beetje kerstachtig gemaakt, maar daar moet ik nog wat meer voor doen want nu heb ik alleen nog maar lichtjes rond mijn bed en dat vind ik een beetje te weinig.
Zo, ik ga afsluiten want het is tijd om in mijn bedje te kruipen. Nog twee daagjes en dan ben ik er eindelijk vanaf!
Geef een reactie

