Examenupdate #5

Vrijheid
Hallo allemaal!
Ondertussen is het donderdag en ben ik al twee daagjes van mijn examens ‘verlost’. Ik wilde deze blogpost eigenlijk al wat vroeger schrijven, maar er is iets mis met mijn eigen computer waardoor die wordpress niet meer goed opent. Ik kan mijn nieuwe berichten niet meer ingeven. Ik ga aan mijn ouders vragen om dit probleem op te lossen, maar ik weet dus niet hoe lang het nog gaat duren voor ik weer deftig kan werken. 
Dinsdag was ik echt ontzettend blij toen ik thuis kwam. Onder de examens zelf merk ik wel altijd dat ik moe ben, maar toen was het echt erg. Ik kwam thuis en ik ben in de zetel gaan liggen. De rest van de voormiddag ben ik daarin blijven liggen. In de namiddag ben ik in mijn bed gekropen omdat ik me nog steeds erg moe voelde. Tegen drie uur ben ik dan ‘opgestaan’ en ging het eigenlijk wel beter.
Morgen krijg ik mijn rapport en ik ben echt heel erg benieuwd. Ik weet wel ongeveer welke vakken goed en slecht gingen maar toch is het altijd afwachten. Het eerste uur moeten we eerst nog naar een kerstmis achtig iets, maar het is niet echt zoals in een kerk ofzo. Volgens onze leerkrachten zou het best moeten meevallen. Ik zal dat dan maar geloven zeker?
Hoe zijn jullie examens gegaan? 

 

Geef een reactie

