Tag: my chosen one

Vandaag heb ik een tag voor jullie. Eigenlijk is het al een hele oude, maar toch vond ik het leuk deze te doen. De bedoeling van de tag is dat je een quote kiest die het beste bij jou past. Veel van de quotes staan op deze blog. Ik heb er dus zelf ook eentje gekozen. Als jullie benieuwd zijn, moet je even verder klikken! :) 
zelfquote2Ik heb voor deze quote gekozen. Ik vond het heel mooi gezegd en dat is eigenlijk voor mij een groot werkpunt. Iedereen maakt wel eens momenten mee die je niet zo leuk vind of waarmee je het moeilijk hebt en dan kan je daar op twee verschillende manieren op reageren. Je kan het relativeren en er misschien het positieve van in zien of je kan zitten mokken in een hoekje en alleen maar ongelukkiger worden. Dat laatste is wat ik meestal doe en ik weet dat dit niet de goede oplossing is. Daarom dus deze quote. In de quote staat ook dat je ervan gelukkiger wordt en dat wil ik graag geloven want van in een hoekje kruipen word je niet bepaald vrolijk.
De bedoeling van de tag is om maar één afbeelding te kiezen, maar dat kon ik niet. Degene hierboven is wel mijn hoofdkeuze, maar er zijn er toch nog een paar anderen die ik met jullie wil delen.

zelfquote11

Ik ben iemand die altijd kan genieten van wandelen in de natuur of gewoon kijken naar alles wat rondom mij is. Ik vind het jammer dat mensen vaak zo gehaast zijn dat ze gewoon niet meer kijken naar de mooie natuur of alle andere mooie dingen die we kunnen waarnemen. Misschien dat ik er soms een beetje in overdrijf, maar ik vind het echt de moeite waard om zelfs in mijn kleine dorpje af en toe naar de kleine natuur te gaan kijken. Jammer genoeg word ik teleurgesteld door mijn gemeente want ze hebben weer een heel weiland omgeploegd voor een huis.

zelfquote12

Ik ben iemand die het niet altijd gemakkelijk vind om te blijven wie ik ben, maar er zijn mensen bij wie ik weet dat ik dit kan en dan doe ik het ook gewoon. Ik kan je zeggen dat ik het dan nog niet altijd gemakkelijk vind, maar ik probeer het wel en het lukt me steeds beter en beter. Als ik het er moeilijk mee heb, waarom ik deze dan gekozen heb? Wel, ik wil gewoon iedereen aansporen om zichzelf te blijven. Als jij jezelf blijft gaan mensen je sneller waarderen dan dat je niet jezelf bent. Dat klinkt misschien omgekeerd in je oren, maar het is echt zo. Door jezelf te blijven ontdek je ook wie je echte vrienden zijn, dan ontdek je wie de mensen zijn die jou accepteren en niet de persoon die ze denken dat je bent.
Ik hoop dat jullie deze tag leuk vonden. Laat gerust in de reacties achter welke quote jij zou kiezen en waarom! 

 

 

Geef een reactie

