Wat mijn blog betreft

large (7)Hier ben ik weer met een artikel voor het jaar 2014. Ik heb jullie al mijn wensen meegedeeld en ook mijn doelen voor dit jaar, maar toch wil ik het nog hebben over iets zeer specifieks en dat is mijn blog. Als je wil weten wat ik jullie allemaal wil vertellen, klik dan snel hieronder! 
Het is 2014 en ondertussen blog ik al iets meer dan 6 maanden. Ik ben echt heel erg blij dat ik deze stap gezet heb en ook heb volgehouden (klik hier op als je het volledige verhaal wil lezen). Ik zou me echt geen dag meer kunnen voorstellen zonder mijn blog. Vandaag, maandag, begin ik terug met het school en ik merk wel dat mijn blog hiervan vaak de ‘dupe’ is en dat ik dus niet altijd de tijd heb om te schrijven, ook al zou ik dat wel graag willen. Dit zou ik graag anders zien en daarom wil ik werken aan een vaste regeling die voor mijzelf haalbaar is. Ik wil niet elke dag een artikel plaatsen, want er zijn nu eenmaal dagen dat ik geen inspiratie heb of geen zin heb om te schrijven. Het is en blijft een persoonlijke blog en ik krijg niet zoals anderen producten opgestuurd die ik even kan reviewen voor jullie.
Ik heb hier lang over zitten nadenken en ik denk dat het haalbaar moet zijn om drie artikels per week te schrijven en te publiceren. De dagen zouden dan maandag, donderdag en een weekend-artikel (zaterdag of zondag) zijn. Ik hoop dat dit me lukt en dat ik me hieraan kan houden.
Sommige hebben het misschien al gezien, maar ik heb ook al een tijdje een pagina ‘creativiteit’. Ik vind dat ik hier veel te weinig mee doe en zou hier graag zeker minstens één keer in de twee weken iets in zetten. Een gedicht of iets om zelf te maken, als je dus leuke ideeën hebt, altijd welkom!
Ik denk dat dit een beetje alles is wat ik met jullie wilde delen over mijn blog. Ik hoop dat ik deze blog nog meer kan laten groeien en ook steeds beter mag worden in het schrijven en alles hier rond.
Geef een reactie

