My visionbord and memory jar 2014 deel II

PicMonkey Collage1Hier ben ik met mijn tweede deel van mijn visionbord en memory jar. In deze blogpost ga ik het eigenlijk alleen maar over mijn memory jar hebben want mijn visionbord heb ik natuurlijk al eerder besproken. 
???????????????????????????????Net zoals bij mijn visionbord komt dit idee van andere bloggers. Bloggers die zeiden dat ze het wilde doen, maar het eigenlijk niet deden. Ik wilde het dus wel doen en ik ben er dan ook aan begonnen. :) Het is eigenlijk heel gemakkelijk. Je neemt een glazen pot en plakt er een papiertje op met memory jar op en eventueel kan je het jaar er ook nog bij zetten.
Als je niet zou weten wat eigenlijk het doel is van een memory jar, zaol ik het even voor je uitleggen. Het is eigenlijk een pot waar je alle leuke momenten van het jaar 2014 in kan steken. Natuurlijk kan je dat niet letterlijk doen, maar door de leuke dingen op te schrijven kan je ze op het einde van het jaar terug lezen en helemaal vrolijk worden. Je kan kiezen of je er alleen leuke herinneringen in steekt of ook de minder leuke. Ik heb gekozen voor alleen de leuke want je kan deze pot ook goed gebruiken voor wanneer je je niet zo goed voelt en denkt dat alles tegen zit. Je kan gewoon alle papiertjes eruit halen en ze allemaal terug lezen. Volgens mij zou ik daar best van opvrolijken.
Zoals je op de afbeelding hierboven misschien wel kan zien zit er ook al mijn eerste papiertje in. Deze is van in de vakantie toen mijn nichtje bleef slapen. Die avond hebben we met het hele gezin en haar spelletjes gespeeld. Het was leuk om nog eens iets samen te doen want ik zie mijn familie niet zo vaak.
Ik vind het ook wel leuk om er de exacte datum bij te schrijven. Als ik het dan op het einde van het jaar allemaal opnieuw lees kan ik het volgens mij gemakkelijker herinneren dan dat er niets bij staat, maar die keuze kan je natuurlijk zelf maken.
Ik zou het leuk vinden moest je me laten weten of je ook een memory jar hebt en hoeveel herinneringen er al in zitten. :) En als je graag het artikel wil zien over mijn visionbord, moet je even hier klikken. :)
Geef een reactie

