Let’s get very personal

Hallo allemaal! Vandaag heb ik een tag voor jullie met de naam Let’s get very personal’. Wil je me graag wat beter leren kennen? Klik dan snel verder! :) 
Dit wordt heel persoonlijk! Ben je er klaar voor?
Ik denk van wel. :)
Wanneer is de laatste keer dat je echt gebroken was? (emotioneel)
Ik kan er niet echt een datum opplakken, maar het was vorig jaar.
Heb je ergens zin in op dit moment? (eten)
Ik heb zin in mijn favoriete yoghurt.
Als je een iemand bij je mocht hebben op dit moment, wie zou dat zijn?
Mijn beste vriend.
Zou je liever tien kinderen hebben of geen kinderen?
Met heel veel spijt kies ik dan toch maar voor geen kinderen. 10 kinderen zou echt te druk worden voor mij.
Wat hoor je op het moment van schrijven?
Mijn computer en de douche
Staat je bed tegen meer dan een muur aan?
Nee.
Waar denk je op dit moment aan?
Dat ik nog mijn Engels moet studeren en ook mijn natuurwetenschappen nog moet herhalen.
Sta jij altijd klaar voor je vrienden?
Ja, vrienden mogen me altijd bellen, langs komen of wat dan ook.
Wie is de laatste persoon die jou heeft zien huilen?
Mijn beste vriend denk ik, maar ik ben niet zeker.
Wat doe jij altijd als je nerveus bent?
Heel snel praten. :)
Wees eerlijk, vind jij mensen in het algemeen leuk?
Ik kan wel genieten van anderen rondom mij dus ja.
Is er iemand die jou volledig begrijpt?
Volledig is misschien te veel gevraagd, maar mijn beste vriend begrijpt me echt heel erg goed of hij probeert het althans :)
Heb je op dit moment een reden om te lachen?
Normaal ontvang ik morgen mijn nieuwe GSM en ook al ben ik niet veel op het materialistische gesteld, ik ben er wel blij mee.
Heeft iemand jou wel eens verteld dat die persoon jou voor geen goud kwijt wil?
Ja :)
Zou je gelukkiger zijn als het leven een “rewind”-knop zou hebben?
Ik denk van niet want van dingen die fout lopen of die je per ongeluk verkeerd zegt kan je veel leren. Natuurlijk zijn er wel momenten waarop ik alles zou willen terugkeren, maar over het algemeen is mijn antwoord nee.
Vertel jij je ouders alles?
Nee, er zijn dingen die ik vertel, maar er zijn ook wel dingen die ik aan anderen vertel. Ik denk dat dit vrij normaal is.
Zou het jou uitmaken als je vriend zou roken?
Ik vind dit eerlijk gezegd een hele moeilijke vraag. Als ik hem echt graag zou zien denk ik van niet, maar ik zou hem wel vragen om te stoppen.
Heb je het gevoel dat je binnenkort gekwetst gaat worden door iemand?
Nee, ik zou het erg vinden moest ik dat nu al voelen en ik hoop ook gewoon dat het niet gebeurd.
Denk je meer aan het verleden, het heden of het hier en nu?
Ik ben wel iemand die aan het verleden kan blijven hangen, maar ik kijk ook veel naar mijn toekomst en naar wat ik wil. Ik zou wel graag wat meer van het heden genieten want dat doe ik te weinig.
Hoeveel uur slaap krijg je gemiddeld per nacht?
Gemiddeld 7 à 8 uur.
Ben jij makkelijk om mee om te gaan?
Dat zou je eens aan anderen moeten vragen ;)
Haat jij de persoon waarmee je voor het laatst een gesprek hebt gehad?
Nee, alles behalve! :)
Wat heb je voor het laatst gedronken?
Een Roycosoepje
Welk soort bed heb jij?
Een éénpersoonsbed
Hou je van de regen of haat je het?
Het hangt er vanaf in welke omstandigheden. In de zomer vind ik het leuk en in de herfst minder. Van mij mag het wel regenen maar niet te veel en zeker niet als ik ergens heen moet.
Heb je ooit iets gedaan terwijl je altijd tegen jezelf had gezegd dat je het nooit zou doen? Zo ja, wat is dat?
Ik zou het niet weten. Waarschijnlijk wel, maar ik kan er niet opkomen.
Met wie heb je als laatste in de auto gezeten, op je familie na?
Op mijn familie na… dat is dan toch al een hele tijd geleden. Ik denk dat het was toen ik met een vriend naar een toneelvoorstelling ging.
Wat is de laatste film die je in de bioscoop hebt gezien, en met wie heb je die film gezien?
Catching Fire! :) Een aanrader! Ik heb hem samen met mijn papa gezien ö
Ben je een keer gekwetst door iemand waarvan je nooit verwacht had dat die je zou kwetsen?
Op zich weet ik dat iedereen me kan kwetsen en dat dit dan meestal is zonder dat die personen dat zo bedoelen dus nee nog nooit.

Je ouders zijn op vakantie. Zou je een groot feest geven?
Ik denk niet dat ik echt een feest zou geven, maar ik zou zeker niet thuis zitten wachten tot ze terug zijn :)

Heb je spijt van je vorige relatie?
Welke relatie? :)
Spendeer je je weekend liever bij een concert of in de discotheek?
Geef me dan toch maar een concert!
Denk je dat je teveel aandacht aan je uiterlijk besteed?
Ik denk het niet. Ik doe er ’s morgens dan ook helemaal niet zo lang over om mij klaar te maken.
Ben jij snel jaloers?
Nee, niet zo snel en daar ben ik blij om want ik zou het niet leuk vinden heel de tijd dingen te willen die anderen ook hebben en dit moet je dan zowel materialistisch zien als met andere dingen.
Heb je de afgelopen week kleding gekocht?
Nee, ik heb momenteel eventjes genoeg :)
Mis je iemand op dit moment?
Ja
Wat doe je morgen?
Naar school gaan van half 9 tot 20 voor 5…
Ben jij zo’n persoon die om de haverklap een nieuw vriendje heeft?
Nee
Is er iemand die jij graag zou willen zien op dit moment?
Ja
Houd je van suikerspinnen?
Ik vind het net iets te zoet. Ik kan er een beetje van eten, maar niet te veel.
Wie was de laatste persoon waarmee je een serieus gesprek hebt gevoerd?
Mijn beste vriend, I think
Ben je ooit tegen iemand aan in slaap gevallen?
Hoe was je week? Geef een cijfer van 1 tot 10.
Tot nu toe een 6.
Heb je een vriend van het andere geslacht waarmee je goed kan praten?
JA! :)
Wat deed je gisteravond om twaalf uur?
Slapen, zoals normale mensen dat doen, niet?
Wat is je stemming op dit moment?
Vrij neutraal eigenlijk.
Wie was de eerste persoon tegen wie je praatte vandaag?
Mijn papa
Met wie was je gisteravond?
Met me, myself and I
Heb je met iemand gepraat tot je in slaap viel gisteren?
Nee
Heb je plannen voor dit weekend?
Wekelijkse activiteiten, maar voor de rest niets bijzonders
Dit was de tag. Ik heb niet op alle vragen even open geantwoord omdat ik niet heel mijn privé willen delen met jullie, maar het toch wel leuk vond om deze tag te doen. Je mag hem gerust over nemen voor je eigen blog of youtube-kanaal.
Geef een reactie

