Tijdje afwezig

Hallo allemaal! Het is weer een hele tijd geleden dat ik iets plaatste op mijn blog. Normaal is dat zelf niet wat ik wil en word ik er zelfs wat slecht gezind van op mijzelf, maar dit keer heb ik het echt bewust gedaan. De laatste weken moest ik veel presentaties geven en maken en dat vraagt gewoon veel tijd en inzet. De groepswerken op school lopen dan ook niet altijd zoals ze zouden moeten waardoor ik vaak alles alleen ga doen, waardoor ik er nog langer aan zit. Ik had ook veel testen want ik had bijna rapport en dan willen alle leerkrachten plots nog punten hebben. Ik had er dus bewust voor gekozen om even niet met andere dingen bezig te zijn en mij even te focussen op school.

Vandaag is het maandag 3 maart en heb ik vakantie. Een goede gelegenheid om terug wat aandacht te geven aan mijn blog. Ik wil graag proberen in de vakantie wat vooruit te schijven zodat ik gewoon kan blijven doorgaan zonder in tijdsnood te komen. Ik geef toe dat ik het moeilijk vind om school te combineren met een blog, maar ik wil het gewoon graag proberen.

Deze week zullen er dus nog geen artikels online komen, maar vanaf maandag 10 maart kan je er normaal gezien terug verwachten.

x

Geef een reactie

