Ziek

sick

Ik ben ziek… Ik heb niet de griep of zo, maar ik leef momenteel in een visbokaal. Heel mijn hoofd zit dicht. Mijn neus is dicht, mijn oren zijn dicht en mijn keel doet ook erg veel pijn. Ik vind dit soort ziek zijn heel erg lastig omdat ik me altijd super slecht voel, maar eigenlijk niet ziek genoeg ben om een hele dag in mijn bed te kruipen. Deze week is echt heel erg druk geweest voor mij. Ik heb elke dag van de week aan een taak moeten werken die ik donderdag moest inleveren. Donderdagavond en vrijdagavond had ik het dan wel rustiger, maar toen was ik ziek aan het worden. Zaterdag heb ik van 9 tot 6 een cursus gevolgd om animator te worden in het jeugdwerk. Sommige dingen waren wel interessant, maar het was intensiever dan ik dacht. Vooral omdat ik niet verwacht had zoveel theorie te zien. ’s Avonds was ik dan ook niet thuis en zondagvoormiddag ook niet. In de namiddag ging ik dan normaal voor school werken, maar ik voelde mij zo slecht dat ik in bed was gekropen. Ik heb het idee dat ik niet veel heb kunnen slapen. Ik denk dat dit vooral kwam omdat ik niet door mijn neus kon ademen en als ik dat niet kan, geraak ik nooit in slaap.

Ik hoop dat ik sneller beter wordt, want ik vind het absoluut niet leuk om zo naar school te gaan. Dinsdag hebben we een uitstap met school. Die lijkt me heel interessant, maar niet zolang ik in mijn bokaal zit. Ik denk dat ik nu nog een beetje voor school ga werken en nog wat ga genieten van mijn zondagavond, want het weekend is weeral bijna voorbij.

x

Geef een reactie

